cicipawol88 |
Administrator |
|
|
Dołączył: 16 Lis 2007 |
Posty: 147 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
REGULAMIN
1. Zasady ogólne
a) Każdy gracz może mieć tylko jedna drużynę i jeden kraj.
b) Każdy zespół może posiadać nieograniczoną liczbę obcokrajowców.
2. Rozgrywki
a) Mecze rozgrywane będą przez GG. Podczas meczu nie można obrażać przeciwnika ani sędziego. Na meczu ma panować przyjazna atmosfera.
B) Mecze rozgrywane będą programem Speedway Meeting 5.2.1
C) Mecze rozgrywać będą sędziowie wyznaczeni do tego.
D) Istnieje możliwość rozegrania meczu bez managerów. Po tygodniu od rozpoczęcia kolejki. Mecz obywa się w składach z poprzedniej kolejki, jest rozgrywany bez zmian, oraz managerowie zostają ukarani ostrzeżeniem.
E) Za kolejne (2) ostrzeżenie gracz zostaje wyrzucony z gry. Chyba, że złoży sensowne wyjaśnienie administratorowi.
3. Każdy gracz zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem.
4. Mecz
A) W meczu zespół może wystawiać skład składający się z 7-8 zawodników (obowiązkowo gracz musi wystawić 2 juniorów, przy czym 1 będzie rezerwowym).
B) Skład do meczu wybieramy spośród swoich zawodników wysyłając ich nazwiska pod gg sędziego.
C) Chcąc użyć zmiany zwykłej sygnalizujemy, pisząc po podaniu składu następnego biegu (ZM) oraz jaka zmiana (Np. zm. Baliński > Kasprzak)
D) Chcąc użyć zmiany taktycznej trzeba przegrywać co najmniej 6 punktami. Wtedy należy zasygnalizować pisząc po podaniu składu następnego biegu ZT oraz jaka zmiana (np. zt Staszek > Kasprzak
E) Na meczu obowiązuje wzajemna kultura wobec graczy oraz sędziego
F) Mecze towarzyskie
- Mecze towarzyskie można rozgrywać w przeróżny i dowolny sposób.
- Aby sędziować mecz towarzyski nie trzeba posiadać licencji sędziowskiej
A) Za wygranie meczu drużyna otrzymuje:
* Ekstraliga 100 tys.
* I Liga 100 tys.
B) zespół dostaje co mecz odpowiednią określoną kwotę od sponsora.
6. Mecze ligowe
7. Transfery
A) Wszystkie transfery trzeba wpisać na forum w odpowiednim wątku.
C) Przedłużenie kontraktu :
*gracz może przedłużyć kontrakt z wszystkimi zawodnikami
9. Indywidualne Mistrzostwa Polski (IMP)
A) Każdy klub podaje 2 zawodników do IMP.
B) Następnie losowane są grupy w jakich zawodnicy wystartują
C) Z każdego z ćwierćfinałów awansuje połowa (8 zawodników) do półfinału.
D) Z każdego z półfinałów 8 zawodników awansuje do finału IMP.
E) Zwycięzca finału zostaje Indywidualnym Mistrzem Polski każdego jego klub otrzymuje 200 tys.
12. Wiek zawodników
A) Można także wyposażyć i wyszkolić zawodnika oraz wystawić do egzaminu na licencję "Ż". Przy zakupie trzeba podać imię i nazwisko adepta. Razem z wiekiem czasu ten zawodnik staje się tańszy, oto wykaz:
16 lat - 150 tys. zł.
17 lat - 105 tys. zł.
18 lat - 80 tys. zł.
19 lat - 60 tys. zł.
20 lat - 25 tys. zł.
Zawodnik kończąc 50 lat kończy karierę żużlowca. (oprócz niezatapialnego Andrzeja Huszczy )
Zawodnik mając między 35 rokiem, a 50 gdy ma KSM równy 4,50 lub mniej to automatycznie kończy karierę.
13. Rozgrywki ligowe:
A) Rozgrywki ligowe składają się z dwóch części: zasadniczej, w której każda z drużyn spotka się z każdym przeciwnikiem dwukrotnie, po jednym razie na torze własnym i przeciwnika, a także finałowej, w której obowiązuje system pucharowy rozgrywany w formie dwumeczu. We wszystkich rundach części finałowej gospodarzem pierwszego spotkania będzie drużyna niżej sklasyfikowana w tabeli po części zasadniczej. W pierwszej rundzie finałowej spotkają się drużyny z miejsc:
1-6
2-5
3-4
Z Ekstraligi do pierwszej ligi zostanie relegowana drużyna z 8 miejsca w tabeli, a siódma rozegra mecz barażowy. Nie będą rozgrywane mecze o piąte i szóste miejsce.
B) za wygraną drużyna zyskuje 2 pkt, za remis 1,a za przegraną 0. za wygrana w tz. Dwumeczu drużyna otrzymuje punky bonuawy.
14. Tabele lig w rundzie zasadniczej tworzy się, szeregując drużyny w kolejności zdobytych punktów meczowych (tzw. dużych punktów). W przypadku równych ilości dużych punktów, o kolejności w tabeli decydują rezultaty meczów pomiędzy zainteresowanymi drużynami, tj. zdobyte punkty meczowe, a przy ich równości różnica punktów biegowych (tzw. małych punktów).
15. Za awans do wyższej ligi otrzymuje się dodatkowa bonifikatę pieniężna:
- Za awans z II ligi do I otrzymuje się 400tys. Z I do Ekstraligii 500tys, a za mistrzostwo polski 800tys
16. Sędziowanie
A) Za sędziowanie meczów odpowiedzialna jest Rada Managera.
B) Żaden sędzia nie może sędziować własnego meczu.
17. Obowiązuje tabela biegów z wyścigiem juniorskim, skład drużyny składa się z 7 zawodników przy czym pod numerami 6 i 7 muszą być zawodnicy młodzieżowi. W meczu może wystąpić tylko jeden zagraniczny junior, pozostali muszą posiadać licencję żużlową. Zawodników rezerwy zwykłej można użyć w biegach II-XV. Rezerwą taktyczną może być jeden raz w meczu każdy zawodnik zgłoszony w składzie drużyny. Można będzie jej użyć w biegach II-XV, gdy drużyna przegrywa różnicą co najmniej 6 punktów, juniora w ramach rezerwy taktycznej może zastąpić tylko inny junior.
18. Do biegu nr 15 nominuje się dwóch zawodników z najwyższą ilością punktów w zespole. Natomiast w biegu nr 14 może pojechać każdy zawodnik oprócz 2 z najwyższa ilością punktów.
19. Zawodnik może wystartować w maksymalnie w 7 biegach.
20.W tym sezonie obowiązuje maksymalny KSM dla drużyn podczas występów ligowych. Obejmuje on podstawową 6, czyli nie liczy się do niego KSM-ów zawodników rezerwowych z numerami 7 i 8. Limit KSM prezentuje się następująco:
EKSTRALIGA- brak ograniczenia
I LIGA- brak ograniczenia
21. W meczu Ekstraligi może wystąpić 2 zawodników z cyklu GP, zaś w I i II lidze wyłącznie jeden.
22. KSM są ustalane zawodnikom pod Ekstraligę, gdy zawodnik przechodzi z klubu Ekstraligi do klubu I ligi jego KSM wzrasta o 1,0, a kiedy przechodzi z I do drugiej wzrasta o 1,5. Jeśli przechodzi z Ekstra ligii do II wzrasta o 2,0.A kiedy przechodzi ze słabszych do lepszych lig spada mu o tyle samo ile rośnie.
23. We wszystkich oficjalnych zawodach organizowanych przez GKSŻ( IMP, MIMP, ZK, SK, BK, MDMP, MPPK, MMPPK) mogą startować tylko zawodnicy posiadający licencję żużlową. (Licencja Polska)
24. Sytuacje sporne rozstrzyga Rada Managera. |
|